شهید سیــاوش نــوعـی تمرداشی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیــاوش نــوعـی تمرداشی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیــاوش نــوعـی تمرداشی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام سیاوش نوعی تمرداشی از شهدای دانش آموز شهرستان بابلسر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : انشاء الله
تاریخ تولد : 1348/06/01
تاریخ شهادت : 1366/04/09
محل تولد : بابلسر
گلزار شهدای امام زاده ابراهیم بابلسر
نحوه شهادت : اصابت ترکش خمپاره
محل شهادت : ماووت - عملیات نصر 4
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

وصیت نامه

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ق.ظ


1- ای جوانان! نکند در خواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد، ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین (ع) در راه حسین (ع) و با هدف شهید شد.
2- برادران و پدران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان ها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیاندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند که اگر چنین کردند روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرت هاست ... در امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید.
3- اگر می خواهید در مقام و عظمت شما خللی وارد نشود هیچ گاه زبان به شکایت نگشایید و آنچه را که از [   ] و عزت الهی شما می کاهد بر زبان نیاورید.
4- پدر و مادرم، برادر و خواهرم! خود را برای تحمل رنج ها و مصیبت ها و ناکامی ها آماده سازید و دل قوی داشته باشید که قادر منان، پشتیبان شماست. این مصیبت ها زودگذر و تمام شدنی است ولی به پاداش این جان فشانی ها و فداکاری ها به نعمت های ابدی و بی پایان خداوندی خواهید رسید و بر سریر کرامت و بزرگوار تکیه خواهید زد.

۹۵/۰۵/۱۲ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی